[ Pobierz całość w formacie PDF ]
poprzedzić zabawami ze śpiewem np. bawiły si ę dzieci, bawiły paluszkami , palce to rodzinka itp. Następnie stosujemy ćwiczenie odliczania
z prostowaniem palców piąstki, z dotykaniem palców lewej ręki kciukiem prawej, dotykaniem kolejnym palcem podłoża, przedmiotu, czy własnego
nosa, policzka itp. Następny krok to pokazywanie żądanej ilości na palcach na polecenie pokaż 5, pokaż 2 i dalej pokazywanie na palcach ilości na
widok wskazanej na etykiecie liczby, pokazywanie na palcach ilości przeliczonych elementów zbioru na polecenie policz ile na półce stoi samochodów
i pokaż ilość na palcach.
Autorka: Elżbieta Olszak
Ośrodek Dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej
Oddział Dla Dzieci z Autyzmem w Poznaniu
Bibliografia:
Kruszczyk Kolczyńska E., Zielińska E., Dziecięca matematyka WSiP 1999 Warszawa
Strona główna > Metody programy > Rewalidacja
[ Pobierz całość w formacie PDF ]